Veilig sporten

Hoe wij jou helpen met veilig sporten

Fit4lady doet er alles aan om jou veilig te laten sporten. Samen blijven we fit en gezond.

  • We houden 1,5 meter afstand.
  • De ventilatie is volgens het protocol van RIVM en Brancheorganisatie NL Actief.
  • Bij binnenkomst stellen we je een aantal vragen (“triage”).
  • Schoonmaken van toestellen en toilet na elke training.
  • Fitgesprekken doen we buiten de trainingstijden.
  • In de Club-App vind je het laatste nieuws.

En voor nieuwe leden geldt

  • Ook intrainen doen we met 1,5 meter afstand.
  • Intrainen kan, indien nodig, buiten trainingsblokken.

Dit is wat we van jou verwachten

  • Raak je gezicht niet aan tijdens je training.
  • Toch je gezicht aangeraakt? Ontsmet je handen voor je verder traint.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Kom alleen op afspraak.
  • Kom alleen of met iemand uit jouw huishouden.
  • Schud geen handen.
  • Volg altijd de aanwijzingen op van de trainster.
  • Gebruik altijd je tag.
  • Liever geen toilet gebruik. Ga vooraf aan je training thuis naar het toilet.
  • Stretchen doen we na afloop van de training gezamenlijk op de steps.
  • Verlaat de sportschool meteen na de training.

Ben je op vakantie geweest in het buitenland?

Let extra op wanneer je op vakantie in het buitenland bent geweest. Voel je je niet fit, blijf dan thuis.

Na een verblijf in een kleurcode oranje gebied ga je bij terugkeer in Nederland 10 dagen in thuisquarantaine. In deze tijd kun je blijven trainen met de thuistrainingen, te vinden in de Club App of via de besloten Facebook Groep welke een aantal clubs heeft.

Voor jezelf, voor ons en vooral voor alle andere medesporters!

Bereid het sporten voor

  • Reserveer vooraf via de App.
  • Kom 5 minuten voor de starttijd van je training.
  • Vermijd openbaar vervoer en kom zoveel mogelijk met de fiets of te voet.
  • Neem je eigen flesje water en handdoek mee.
  • Kom in sportkleding en wissel alleen de schoenen bij binnenkomst.
  • Desinfecteer of was je handen bij binnenkomst.
  • Na afloop geen buikspiertraining.

Bij klachten blijf je thuis

  • Bij koorts in jouw gezin
  • Als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf 38 graden) en/of benauwdheidsklachten. Pak (als jij jezelf fit genoeg voelt) de Thuistraining uit de Club-App op.
  • Bij gezondheidsklachten
  • Bij een van de volgende klachten:
    • Neusverkoudheid
    • Loopneus
    • Niezen
    • Keelpijn
    • (Lichte) hoest
    • Verhoging (vanaf 38 graden)

Blijf vooral gezond en geniet van je training!

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.

Deze cookies zijn nodig om de website te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld in onze systemen.

Om deze website te gebruiken, gebruiken we de volgende technisch vereiste cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Omwille van de prestaties gebruiken we Cloudflare als een CDN-netwerk. Hiermee wordt een cookie "__cfduid" opgeslagen om beveiligingsinstellingen per client toe te passen. Deze cookie is strikt noodzakelijk voor de beveiligingsfuncties van Cloudflare en kan niet worden uitgeschakeld.
  • __cfduid

We volgen geanonimiseerde gebruikersinformatie om onze website te verbeteren.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

We gebruiken Google Tag Manager om geanomiseerd ons verkeer te volgen en om AB te helpen nieuwe functies te testen.

Decline all Services
Accept all Services