FAQ over Corona

V: Hoe lang blijft Fit4lady gesloten?
A: Alle Fit4lady-clubs zijn gesloten van 16 maart t/m 1 september 2020. Mocht hierin verandering komen, informeren we je per mail, app en social media kanalen.

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?
A: Regelmatig blijven bewegen is juist nú cruciaal voor een goede gezondheid (en dus een zo klein mogelijke kans op vatbaarheid voor o.a. virussen). Fit4lady biedt daarom via de website en MyLogifit App een speciale Fit4lady Thuistraining aan.

Vragen over deze training stel je via de clubmail: [plaats]@fit4lady.nl

Vind hier het e-mailadres van jouw club ≫

V: Waar heb ik recht op?
A: Voor de sluitingsperiode heeft Fit4lady een compensatieregeling. Deze heb je als lid eind maart of begin april ontvangen per mail. Heb je deze mail niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar jouw club.

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de clubs gesloten zijn?
A: Zie: Waar heb ik recht op?

V: Kan Fit4lady mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: Zie: Waar heb ik recht op?

V: Fit4lady heeft de automatische incasso gedaan of doet deze, terwijl de clubs dicht zijn?
A: Zie: Waar heb ik recht op?

Het allerbelangrijkste in deze tijd is: zorg goed voor jezelf en elkaar. Tot snel!

GRATIS PROEFLES?

Voor een proefles nemen we ongeveer een uur de tijd. Een reguliere training, als je lid geworden bent, kost je ongeveer 30 minuten. Maar vanwege onze begeleiding en unieke methode is dit half uurtje effectiever besteed dan ooit!

Zomeractie

Top