Een super ontbijt voor de sportieve vrouw

Nodig:
-2 eetlepels havermout
-150 ml ongezoete soyamelk, havermelk of halfvolle/magere melk
-1 banaan
-kaneel

Bereiding:
-verwarm de havermout in een pannetje met de melk, laat rustig opwarmen
-meng daarna een banaan, in stukjes gesneden of gepureerd door de havermout
-beetje kaneel erover
Eet smakelijk!!

Variatie: sinaasappel, appel en zelfs geraspte wortel smaken heerlijk door de havermout. Een lepeltje lijnzaadolie is ook erg goed voor de gezonde vetten in dit ontbijt.

Dit ontbijt is voedzaam, mager en supergezond. Eet het een uur voor je training.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.

Deze cookies zijn nodig om de website te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld in onze systemen.

Om deze website te gebruiken, gebruiken we de volgende technisch vereiste cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Omwille van de prestaties gebruiken we Cloudflare als een CDN-netwerk. Hiermee wordt een cookie "__cfduid" opgeslagen om beveiligingsinstellingen per client toe te passen. Deze cookie is strikt noodzakelijk voor de beveiligingsfuncties van Cloudflare en kan niet worden uitgeschakeld.
  • __cfduid

We volgen geanonimiseerde gebruikersinformatie om onze website te verbeteren.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

We gebruiken Google Tag Manager om geanomiseerd ons verkeer te volgen en om AB te helpen nieuwe functies te testen.

Decline all Services
Accept all Services