Ontdek de kracht van een Fit4lady training

4 weken voor 49,-

Het resultaat van 4 weken Fit4lady uitproberen


Ontdek hoe leuk bewegen is en kijk of Fit4lady ook bij jou past. Fitness bedacht door vrouwen voor vrouwen. Wij weten hoe druk jij het hebt.

In 4 weken zult je zien hoe je conditie verbetert met onze 30 minuten-training. We gaan aan de slag met je conditie met onze steps training en met meer kracht en een sterkere lichaamshouding met onze krachttoestellen en extra stretching en buikspieroefeningen.


Dit krijg je bij deze tijdelijke actie

  • Onbeperkt trainen wanneer het jou uitkomt
  • Persoonlijke begeleiding in en buiten het circuit met een persoonlijke intake en een motiverend eindgesprekken. Eventueel met een Gezondheidsmeting (indien gewenst)
  • Gratis gebruik van de Fit4lady App met toegang tot jouw persoonlijke meetresultaten
  • Stretching voor soepele spieren en gewrichten en meer flexibiliteit
  • Uitdagende buikspieroefeningen: op de club of thuis met onze App
  • Extra trainingen om thuis te doen
  • Voedingstips en recepten in jouw Fit4lady App
  • Gratis gebruik van onbeperkt koffie, thee en water
  • Gratis gebruik van kluisjes (indien beschikbaar)
Je deelname eindigt na 4 weken. Liever door blijven sporten? Sport voordeliger en ga verder met een Resultaatprogramma of kies een ander abonnement bij Fit4lady. Al vanaf 3 maanden mogelijk.

Trainen bij een fitnessclub voor vrouwen is vooral geschikt:

  • als je graag individueel traint, maar het ook leuk vindt om in contact te komen met gelijkgestemde vrouwen
  • indien je liever sport op een kleinere club waar je niet aan je lot wordt overgelaten
  • wanneer je liever niet bekeken, of zelfs gekeurd wordt
  • als je snel en effectief wilt bewegen met  een sportcoach die weet hoe het vrouwenlijf werkt
  • wanneer je meer wilt dan alleen een gezonder en fitter lijf
Meer weten over onze training?

FITTER & STRAKKER IN 30 MINUTEN?

Het werkt echt! Kracht- en conditietraining in 30 minuten: efficiënt én effectief. Dat is Fit4lady. Zo past sporten in jouw drukke leven en behaal je sportieve doelen, speciaal ontwikkeld voor vrouwen!

Wij adviseren om 2 x 30 minuten per week te trainen om fit te blijven en je resultaten te behouden. Wil je strakker in je vel of van 'zwembandjes' af? Train dan minimaal 3 x 30 minuten per week.


Ontdek wat regelmatig trainen voor jouw lichaam kan doen.

Aanmelden? Klik hier

Mis nooit meer onze leuke tips, gezonde recepten of een aanbieding en schrijf je nu in!

*